Pages

Tuesday 1 January 2013

aku tidak wujud di sini ?

pehh , dah dekat setahun gak aku punya blog ni tapi baru ada beberapa post je ? haha , baik takyah buat kan . bukan apa , org ada blog aku nak ada jugak tp tu lah tak terlayan kot . sbb aku ni sgt pemalas lagi2 bila aku tengok blog aku ni tak menarik langsung (lg menarik jamban rumah aku) . nak godeh2 blog ni aku ni lagi la malas atau erti kata lain tak pandai sgt .haha

ha lagi satu , aku tahu takde siapa pon yg baca blog aku nih . kan kan ?! kahkahkah

antara sebab2 utama aku tak rajin update blog :
1- aku ni pemaluuuuu ! *muka serius habis*

2- aku ni tak suka nak share cerita dgn strangers . yela , stalker kita tu kira strangers la kan , ecehh mcm lah ada kan . haha

3- aku ni agak busy org nye , em yeke ? byk lagi benda lain yg lagi penting aku nk kena buat drpd update blog ni kan . free pon waktu malam je laa .

4- tapi aku ni tak suka berjaga malam mengadap lappy . nak elak eyebag la kononnye , hikhik . padahal ada jugak ,haha

5- bila ngadap lappy aku kena pakai spec almaklumlah aku org kurang upaya di mata , haha . dan aku sgt tidak suka pakai spec, tidak selesa dan sebagainya . sbb otometik muka aku akan berubah kenenek nenekan (bm hancur) .walaupon bukan ade org nmpak tp aku tak suka jugak ! tu yg malas berganda tu .

6- dan akhir sekali,  kekeringan idea tahap dah macam kemarau .


 * kenenek nenekan kan ? hai , uhuk uhuk call me nenek Ra . k tata cuuu  :) salam syg cium peluk dari nenek Ra , hikss 

 .


 

1 comment: